Behn og Grimstad

Grimstad er og blir en skikkelig dott.  Han kan kanskje mye om kongehuset, men mannen har uttalt seg om ting som umulig kan ha noe med kongehuset å gjøre. Alt i fra designet på serviset i bryllupet til Behn,  prinsessens opptreden i en rettsal og en rekke andre områder. Det er litt som om jeg skulle uttalt meg om motoren på bilen til Lars Erik Grønntun fordi jeg arbeider som kommunikasjonsrådgiver.

Som oftest synes jeg Ari Behn ikke har så mye å melde. Har ikke noe i mot han, slik  så innmari mange andre har, men mener han rett og slett er innmari kjedelig. Men denne gangen synes jeg han treffer spikeren på hodet.

Ikke er han pretsensiøs eller pompøs. Bare såre enkel. «Du er en dritt, Grimstad!». Og han uttaler seg på denne måten helt uten å være dritings eller full av kokain!

Så enkelt kan det faktisk gjøres. Håper han velger å skrive bøkene sine litt på denne måten også.

4 Responses to Behn og Grimstad

  1. Astrid sier:

    Så befriende å lese en som jeg kan være enig med i denne saken! Jeg kan fnise av parodier på Behn i denne saken, men jeg er likefullt enig med deg; Grimstad virker ute etter «å ta» kongehuset og spesielt Behn.

  2. Astrid sier:

    …og det er faktisk befriende å se noen som rett og slett er fly forbanna!

  3. fjoseberg sier:

    Spesielt når Behn som oftest snakker som en Morten Harket på hasj med ord som ingen gidder å late som om de forstår.

  4. jazzyhal sier:

    Det at VG (og andre media) orkar å bruke spalteplass på denne saka er nok ein god grunn til å doppe dei tabloide. Takke meg til Morgenbladet

Legg igjen en kommentar

