Jøss!

Jeg har havnet å 2. plass i Cisions kåring av PR- og kommunikasjonsblogger. Kanskje ikke fortjent, men nå må jeg skjerpe meg for å leve opp til dette. Kan jo ikke fortsette med å legge ut bloggposter en gang i måneden lenger nå!

Topp 3 i forhold til hva man bør gjøre for å være en god blogger:

1) Legge ut jevnlige blogposter. Minst en gang i uken….
2) Være flink til å kommentere på andre blogger. Minst en gang om dagen….
3) Finne sin form, og dermed finne sine lesere man kan kommunisere med.

Hmmm…. Det holder vel å gjennomføre en av disse tre for å komme på listen til Cision. Kanskje vi kan si at de har tatt en Nobel-Obama, og gir prisen for hva som skal skje i fremtiden?

Ønsker forøvrig å gjøre et nytt forsøk på å spise middag.  Direktørene i divere PR-byråer får ikke være med. Kanskje plasseringen på lista hjelper 🙂

4 Responses to Jøss!

  1. jazzyhal sier:

    det må eg seie var ei hyggelig melding å få sånn i førjulstida. Applaus! Fortsett det gode arbeidet, litt hyppigare 😉

  2. Peggy S. Brønn sier:

    Congrats! Well deserved and keep up the good work. Always a pleasure. Peggy

  3. […] Nummer 2 på lista, Johannes Fjose Berg, har også skrevet om kåringen. […]

  4. […] det er lenge siden jeg har blogget, så svarer faktisk ikke twitrere på @mentions. Etter at Cision omtalte bloggen min fikk jeg mange flere forespørsler om å være venner på LinkedIn enn vanlig. […]

Legg igjen en kommentar

